i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

lucky number 7!!!

Posted: August 30, 2008 by si blogger kerek in
0

kali ni, cikgu kapcai puji aku nyer pantun yg last aku kasi kat die.. :P hahah

hari nidie kasi pantun ni kat aku :

frust oltromen ngorat tak dapat r
entung raksaksa celik mati
mogakan masih ku merindu
sempat andaikan masih peluang di hati


datang gaban mengasah parang
ingatkan nak amuk
rupanya membajak dah tak tahan rindunya
membahang relaku jejaki jejakmu ke jerjak


merayu rindu pada yang fakir
bagai siang meraba ku cari
mencari harapan ku cuba fikir
rupanya tersinggah padamu puteri


bagai doremon dgn nobita
itulah ibarat perlunya kita
d kala garhana hadirmu pelita
lantas bersemi cita dan CHENTA ;p


pAntUn firSt tU aKu xbRapE nK phAm....tP aKu aPPreciAte diE berSuSah paYah wAt pnTun Tu tUk akU.. thANks ciKgu kAPcai...

aku reply lak:

raksaksa tergolek mengelak api
tercium pulak kuah kari basi
buluh ceracak tertembus hati
tandanya hati macam free .. hahahha =))


pecah pinggang si gaban
rupenyer sbb gelek sakan
halwa fikiran, ku fahami katamu
halwa mata, ku baca pantunmu

pernah sekali bertemu guru cinta
pernah sekali mendakap cinta
pernah sekali terasa cinta
pernah sekali terlepas cinta

gerhana hati
pergilah sunyi
lepaskan diri
mencari pelangi
peluang hati
mekar mewangi
bersemi lagi
cinta d hati :D


..

0 masuk angin kuar asap: