i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

carut marut

Posted: August 9, 2009 by si blogger kerek in
1

aku noktahkan pertemuan dulu.
aku tak salahkan diri kau yang tak mau berubah
tapi salah kan diri aku kerana tak pernah
terima seadanya

aku tak kecewa kerana perasingan ini
kerana aku tahu tenang itu menjadi peneman nnt

aku tahu aku pasrah tentang episod hidup ini
tapi percayalah
aku lebih rela berpijak di dunia realiti
dari mengharap dunia mimpi yang ternyata
tak pernah aku kecapi

aku pohon maaf kerana malam itu menjadi
malam tragis sehingga hanya tangis yang berbicara
dan hampir sahaja pisau menjadi penutup perbualan
dan terjunan menuju maut menjadi punca perpisahan.


to Perry:
you used to be my inspiration
and i will never get used to not having you by my side
let the dawn carry our tears away
and lets hope the sunrise will make us okay
to face a different you and a different me

1 masuk angin kuar asap: