i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

pahang sekarang

Posted: June 13, 2008 by si blogger kerek in Labels:
1

hmmm... sudah beberapa purnama (hari) sudah ku berada di inderapura (pahang).. banyak juga sejarah yang telah berlaku pada diri hamba dan teman2 hamba. oleh kerana sudeh hampir sminggu tidak ke site dan menulis artikel, otakku agak berkarat.hmm.. jadi aku mintak extend masa untuk aku membuat write up.
tetapi pada saat ini, aku tetiber tersedar... aku ni mmg blh ke tulis article sebaik seorang jornalist... aku pny writing tu makin teruk ke makin improve... adergh... aku pn xtau..
~~lupakan pasal aku~~aku kat cni nk gosip je~~

ha, tiba2 PAPA DAN telah telah datang ke location..aaa!! wat d hecks.. aku mmg tak boleh blah kerana aku asek d buli dan asek di marah. tapi kali ini apabila discussion aku telah memandangkan tepat ke mukanya. aaaHhh..pandang je la..nape aku nk takut.

~~sbenanyer aku nk cite pasal kakak yang aku jumpai di JErendak. aku pergi ke perpustakaan desa di situ. aku mengajak beliau untuk berjalan-jalan di kampung itu sambil menceritakan tentang kampung tersebut. sekali die ajak aku makan rumah die.. aku cam OK je la.. hahah =)) np nk tolak rejeki. da tu die memberi aku sebuah baju dan sekeping kain batik dan juga segenggam towel. katanya pergilah mandi.. aku pun tanpa segan silu terus pergi mandi... lalalala...hari2 kerja...lalalala.... hmm best gile...

aku tak sangka aku d layan baek sangat. tibe mase untuk berpisah aku cam sedih, tp tahan je la.. nk wat cam ne.. aku kene blah gak.. tak leh nak wat pe.. aku babai family tu ngn harapan aku akan ke sana lagi apabila jodoh diriku dan adiknya berpanjangan. rupa-rupanya aku telah memasang angan untuk mengorat adiknya yang bekerja sebagai navy atau tentera udara. aku pn tak brapa nak tanya. nnt kang lain lak kakak tu pikir..

dats ol folks..

laf...waniorlen

1 masuk angin kuar asap:

  1. bc ni tetibe terigt kisah kite d phg dulu.
    simpan lg purse tu?
    n masih segar dlm igtan.
    kite kwn sjak awk nyorok dlm locker sy kan.
    hehehe