i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

ANGAHtinggalKITEsaje

Posted: July 17, 2008 by si blogger kerek in Labels:
0

Angah...

Angah, kita tinggal berdua jer
Yang lain semua dah tak de..
Aku takut…

Angah, macam mana ni…
Aku nak menangis…
Aku ada kau je…

Angah bila kau pergi belajar jauh-jauh
Aku tinggal sorang-sorang dalam rumah
Aku makan sorang-sorang dalam rumah
Aku tak ada teman…

Angah…balik la cepat…
Balik la tiap minggu…
Aku nak pergi kedai makan dengan kau…
Aku nak tengok TV dengan kau…

Rindunya aku dekat kau…
Kau selalu tocang rambut aku…
Ko selalu curi bantal aku bila aku tidur..

Rindunya nak gaduh dengan kau..
Rindunya nak dengar kau bebel
Rindunya nak kemas rumah dengan kau..

Angah,
Jangan kau pulak tinggalkan aku..
Aku takut..

Sunday, Julu6, 2008
1812 hrs ; lotsoflaf wanieyorlen

0 masuk angin kuar asap: