i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

.: jaNgaN haRap :.

Posted: October 10, 2008 by si blogger kerek in
0

jangan harap aku tanya adakah kau rindu aku
yang akan ku kata hanyalah~ kau apa khabar

jangan harap aku tanya kau hendak ke mana
yang akan ku kata hanyalah~ pandai pandailah jaga diri

jangan harap aku tanya kau bersama siapa
yang akan ku kata hanyalah~ selamat berbahagia

jangan harap aku tanya bagaiman kau kenal dia
yang akan ku kata hanyalah~ jagalah segalanya

jangan harap aku tanya siapa "kita" dalam setiap ayatmu
yang akan ku kata hanyalah~ baguslah, bersama akhirnya

jangan harap aku tanya ke mana kita selepas ini
yang akan ku kata hanyalah~ selamat tinggal selamanya

jangan harap aku akan seperti dulu
kerana telah habis dayaku memujukmu

satu harapan yang aku perlukan
sejuta larian kau di kejauhan

carut cinta yang aku lontarkan
carut bangkai ego yang kau laungkan

aku bukan pahlawan
berperang darah
aku pahlawan dalam ruang ku
aku libas segala ego
semata mencari
berlian cinta kamu

0 masuk angin kuar asap: