i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

small voice in my head

Posted: October 3, 2008 by si blogger kerek in
0

cam bese setiap pagi aku kene pg masjid jamek. nk kene amik train pg opis. mase aku tengah nak turun tangga dengan laju cam orang lain tetibe ade lak 2 orang minah depan aku ni yang lembab gile. boleh plak nk beborak-borak mase turun tangga. da la kasut high heels dorang tu bunyi ngalahkan orang batuk kering… saba je la….

aku da tak leh saba lg ni…. geram.. sekali aku pn cakap

“wei! u think dis is ur father stairs???!! u think u own dis stairs. simply wanna take ur own sweet time to gossip. dun u know, we r rushing… u think we have time to listen to ur gossip? n walk slow like u two?! plis be considerate la. i noe u not in rush..but think of others… who also use dis stairs” aku pn ngan perasaan rase nk tolak dorang tu jatuh, terus menjeling dorang dan aku tarik rambut dorang n terus blah dari situ

BUZZ!!

ergh! aku berangan! lak… sempat lg aku nk wat dialogue dalam otak aku ni ek…hahaha.. do i have d courage to say ol those words? hahaha.. nope. dun think so

0 masuk angin kuar asap: