i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

.: terharam hati :.

Posted: November 18, 2008 by si blogger kerek in
0

aku berbisik pada tuhan
hati aku lapar
aku berbisik pada tuhan
otak ku tandus....

aku berbisik pada malam
serlahkan bulan
aku berbisik pada awan
turunkan hujan

bodoh diri kerna tak pernah jujur
bodoh diri kerna mencuri hatimu semata suka-suka
bodoh diri bila terkaku kerna ku sendiri serah hatiku

hatiku bukan olok-olok untukmu lagi
hatiku berbunga bila kau kejut subuhku
hatiku berbias cinta bila kau hadir dalam mimpi

aku menari di dalam sedar kerana cinta
aku gelisah dalam payah kerana rindu
aku menung luar jendela kerana kita

masih lagi aku bodoh kerna tak pernah jujur
masih lagi aku bdoh kerna rahsia bongok

aku bisik pada tuhan agar hilangkan aku
aku bisik pada tuhan agar hilangkan rindu
aku bisik pada hati supaya tabahkan diri

0 masuk angin kuar asap: