i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

carut carut carut

Posted: February 16, 2009 by si blogger kerek in
2

hampir setiap malam aku mengadu benda yang sama pada ali,
kelahi dan terus kelahi sesama sendiri
aku penat untuk menangis bila aku dihina

ahhhh...
kalau aku ni tempat tuk di hina selalu
mengapa mahu terus cari aku bila kalian iaitu saudaraku dalam kesusahan
adakah aku ni balai hati kamu-kamu?
sesenang dan sewenangnya untuk dihina dan dicari2?

aku ada perasaan saudara-saudari...
bukannya aku mintak untuk berasa sensitif
tapi harap kalian maklum bahawa
aku juga punya hati dan perasaan yang sarat menanggung benih benci, amarah, dendam
jangan biar gelodak jiwa hitam itu terus menggelegak
jangan biar hingga ada nyawa akan hilang akibat ditetak...
jangan biar begitu berlaku

maka! ubahlah!
disebabkan mulut kalian2 saudara2ku
tangan kaki aku sentiasa mencari tempat untuk dihentak melepas marah
kamu menangis...aku tak kisah
puncanya mulut kamu
aku tak peduli
biar aku puas
hati aku sakit ada kamu kisah
jadi lantaklah
perlu aku mintak maaf?
harap maaf
kata itu hanya apabila aku nazak nanti




12.59am
17/feb/09

2 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    akak..
    winduuu~~

  1. empty_silent says:

    knp ni mkcik?? bunyi cm mrh giler je