i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

adam

Posted: March 24, 2009 by si blogger kerek in
4

aku sangat suke kaum adam.. hahaha (gelak jahat)
especially bile pakai kain pelikat. mase pakai kain pelikat tu plak baru je lepas semayang..
ahh.... cam ne pn muke, terus nampak encem mase tu.. hihihih pastu songkok or kopiah mesti r ade kat atas kepale lagi

sangat best jadi kaum hawa sebab boleh nilai bende2 ni sume kan kan kan

stop d crap..

there sumthing i wanna share ere...

sekarang ni.. dah hari2 aku pakai baju kurung.. hahaha.. semua orang cam pelik nape aku pakai bju kurung je

dorang tak tau, selama aku duk kat kolej ngn keje ni aku ade 3 baju kurung je.. yg len sume mama aku pny. hahaha..
n aku mmg tak hingin pn nk pakai sluar.. leceh.. kne mix n match ngn baju lar.. adess.. kalo tak muat pastu kan naye namenyer,.,, membazir je

kalo pakai bju kurung, kain die ade getah,, hahahha
stretchable sket.. kuang kuang kuang... kan bagus tu

tp perut aku asek gatal je bile pakai kain begetah ni.. hmmm?
any solution?

4 masuk angin kuar asap:

  1. | u s n a | says:

    kakak wanie..
    bile banje mcd neh?
    pewot neh asyik ngidam mcd yg akak wanie banje jer.. =p

  1. Aimy Yasmin says:

    wahh...

    sudah berbaju kurung kah?
    hee~
    upload la pics.
    lol

  1. kasturi says:

    cara terbaek xnak gatal perut..
    ko blnje aku pizza..then ko dpt le solution nye..ade paham?!

    oh ye.lg satu..aku slalu pakai kain plekat..ade can nie..huwhahah

  1. cit..!! ini bukan segmen belanje membelanje ye.. sorang nak mekdi. sorang nk piza! meh aku blanje kepci je... settle.