i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

carut selagi puas

Posted: March 29, 2009 by si blogger kerek in
0

resia carut
kali ini peningkan hati
tercari maksud hilang dicari..
dan maksud yang di depan mendiamkan diri

yang dicari itu adalah ketagih hati aku
yang berdiam diri itu pelengkap hati aku

yang dicari mungkinkah menanti?
yang berdiam itu teruskah menanti?

tamak!
carutlah kau!
kali ini pening hati
pening otak

biar lah ketagih untuk hati bersabar
biar lah si pelengkap diri senyap

kisah hati dan aku
kisah mulut dan carut
kurang hajar punya hati!
apalah banyak emosi yang di lalui

hentikan masa
biarkan aku bersyukur sebentar kepada DIA
moga emosi terus aku terasa

biar pun pening menghitung nilai persaudaraan
biar pun tangis pelengkap rasa sensitif
biar pun bahak ketawa mengungkap girang hati
biarkan ia terjadicarutlah selagi puas!

0 masuk angin kuar asap: