i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

berita terkini

Posted: May 7, 2009 by si blogger kerek in
1

arggghhh!!

aku nak pegi klantan jugak!! nk ikut sera!! erggghhh!! nk pg gunung stong!! nk pg kb mall!! nk pg kedai bundle!!

tp tak pe.. biar je lah sera je yang kat sane skrang. its not like KL doesnt have places dat interesting to visit kan kan kan..

ari tus.. aku ngn perry g klcc.. g galery petronas sbb aku nmpk pasal exhibiton pasal "cadangann-cadangan untuk malaysia" best gak ar.. sbb ... erm sbb.. ntah la.. i juz enjoying d arts.. hihi! aku ngn perry mmg slalu je gadoh. nk pg locker kat gallery tu pn gado. nk tgk gambo pn gadoh.. aish! nk bg je mkn pelempang ni rasenyer..

lepas kami jenjalan dalam gallery petronas.. tetiba.. pak guard mampir.. die tanya :-

datang untuk launching ke?

aku: launching? eh... tak. datang tengok je..

pak guard : laa.. ingat untuk launching. launching pukul 5 jap lagi

aku: oh ye ke..

and aku terus blah dari situ.. bukan nyer blah dari gallery.. blah dari tempat conversation tu berlaku.. ahaks!

yang agak best dan agak kelakar.. before aku ngn perry pegi klcc.. kitorang da ranceng nak makan kat taman klcc tu. lgpun dah lame aku tak tengok bende ijo.. macam pokok2 yang slalu aku dapat tgk mase aku jadi journalist n masuk kampung. n untuk buat bende tu jadi lebih real, aku ngn perry bawak makanan dari rumah. aku bawak nasi goreng. die bawak sardine. heheh. lepas pusing2 dekat klcc. kebetulan ade plak fashion show kat situ untuk summer season, aku ngn perry pun cuci la mate dulu before heading to klcc park to fill up our starving stomach.. hehe..

it was a very pleasant evening. we had our food n do some chit chat n argument of course! n tetibe.. aku tertonggengkan botol coke atas seluar perry. right on d dot! hahaha.. die sangat pisss off! hahaha.. n aku gelak je la. lepas tu, die pegi bench lain untuk dapat cahaya matahari. moga2 seluar die kering. hahahah!

:D

aku bakal adopt anak kucing.. ngeeee.. (c:

tak tau la nk amik bape ekor.. tuan die suruh amik dua ekor.. tp aku nak sekor je.. tp mama tak bg amik walau sekor.. call zoul, die suruh amik dua ekor. aku pn tak tau nk amik brape ekor..



1 masuk angin kuar asap:

  1. Aimy Yasmin says:

    tket bas ke kelantan masih berlambak2.. ngee