i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

hak tuih

Posted: August 27, 2010 by si blogger kerek in
3

aku seorang manusia yang susah nak untuk orang lain faham or manusia-manusia sekeliling aku yang terlalu complicated untuk di fahami. aku manusia yang pelik or diorang yang terlalu unik untuk menganggap normal itu pelik.

aku tak pernah and tak nak halau sesiapa dalam hidup aku. tapi kadang2 aku rase aku lagi bahagia hidup sorang2. semua cuba bagitau apa yang patut aku rase, walhal sebenarnye bukan tu yang aku rase. amik course communication tapi aku tak tau macam mana nak communicate dengan manusia. aku still rase awkward even da setahun duduk sebumbung. Astagfirullahalazim. aku tak tau ape yang tak kene dengan aku ni.

aku kadang2 sengaja jalan tengah jalan. mana tau bunyik horn boleh buat aku terkejut gile babi n buat aku terus jadi brilliant dalam semua bende yang aku buat. and kadang2 bukan bunyik horn yang aku tunggu. aku tunggu kereta yang pecut laju untuk bawak aku terbang selama 3 saat atas udara n dalam masa 2 saat aku mencium tanah.

3 masuk angin kuar asap:

  1. pisau belati says:

    ada masa-masa tertentu kita akan merasa sudah cukup selesa dengan apa yang kita lakukan dan apa yang kita miliki.

    tapi dalam tidak sedar sebenarnya masih terdapat kekurangan sesuatu dalam diri yang menyebabkan kita sering kali tercari-cari.

  1. ringo says:

    jangan minta yang bukan2. dush

  1. pisau belati: mmg terasa ade sumthing yang hilang.sbb tu hidup sndr lg senang spya tau ape yg xkne.

    ringo agogo: bkn mintak, tulis je :p dush2 14juta kali