i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

anak gadis yang patah hati

Posted: October 1, 2010 by si blogger kerek in
6

tadi aku tengok satu commercial ni. sedih gile. tak de ar sedih pun. tapi aku ni kan sebatang kara di daerah ni, so bende kecik pun aku da boleh mempunyai feelings yang sangat besar. ituuu aku! ituuu kamu!

vegini commercial itu. si bapak ni kat dalam hotel. ngah celebrate kejayaan dapat tender besar la kononnye. so, nak dijadikan cerita, si bapak ni merupakan punca dorang dapat tender tu. pastu si MC tu panggil si bapak ni buat ucapan sepatah lima ratus kata [ucapan mesti ar pnjang, mn ade ucapan sepatah 2. ikut logic ar kan]. tapi si rupanya memang bapak die ni cakap sepatah dua kata je then phone die berbunyi. dia angkat. si anak gadis dia call.

anak gadis dia kat tepi jalan dalam kereta, sedih sebab kene tinggal ngan boyfren, si bapak plak terus blah tak cakap pape kat colleagues die n boss die. dia blah gitu je sebab si anak gadis ni ngah down n ngah bercerita pasal break up 2. si bapak terus panggil taxi, g tempat anak die. kene ar nek taxi,mane leh cakap tepon smbil drive. mase ngah on the way tu dorang still on d phone lagi. pastu sampai la si bapak ni kat kereta si anak gadis, n die terus masuk dalam kereta.pastu si anak gadis pun peluk si bapak n nangis2 sebab kecewa...n terharu sebab tetibe bapak die ade. pastu si anak gadis ni tanyelah kat si bapak ni whether si bapak ni bz ke? buat ape je tadi sebelum datang jumpe die.

si bapak cakap, ngah emptied kan dishwasher. owwwhhh, dat is so sweet. well, of cos la tetibe aku tepikir sal mahluk romli yang meletakkan name die kat belakang nama aku, tapi batang hidung pun tak penah nampak. aku memang ok je, tapi kalo die tetibe datang kat aku, nak bebaik ngan aku memang kirim salam je la weh! tak nak aku! maafkan ko memang aku boleh, tapi setakat maaf je la. nak lelebih ko kirim salam je la. aku ngan ko memang tak de ikatan pape. ko sume pinjamkan name ko kat belakang name aku. kalo aku boleh pulangkan balik name tu, memang aku da pulangkan. tak teringin pun aku nak gune name tu. aku lagi rela berbintikan nama mak aku macam yang akan terjadi bila talkin tuk aku di bacakan di tepi kubur aku satu hari nanti.

6 masuk angin kuar asap:

  1. pisau belati says:

    setiap kejadian ada hikmahnya...

  1. i dont think dis one hv it

  1. wazu86 says:

    hmmm..mesti ada sebab tu..tapi percayalah ada org yg menyayangi awak lebih dari segalanye..klu papa x de,mama pun ada..saya pun ada

  1. wazu86 says:

    yealah sy nie senget..tlg2!!senget2
    hehehe

  1. tuan umah says:

    ah. budak overslept g men jejauh