i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

invi

Posted: October 6, 2010 by si blogger kerek in
3

cerita die cam ni


konon2 dlu2 aku nak jadi invisible
konon2 dlu2 aku nak jadi serupa ghost
semua orang tak nampak aku
aku buat apa2 pun semua xtahu
xramai kawan pun tak apa
lagi tak susah kepala

konon2 dlu2 bila jadi invisible
aku boleh lead hidup sendiri bila besar nanti
konon2 dlu bila jadi invisible
xde orang mampu interfere urusan hidup aku

rupa2nya 
bila invisible, memang orang tak nampak aku
tapi aku still nampak orang
aku still tengok apa diorang buat
bila da mule tengok, start la nak mendengar
bila da mendengar mula la nak bercakap

conclusion: no point jadi invisible


3 masuk angin kuar asap:

  1. aku pun pnh rasa nak jadi invi.sebab bia org tak nampk aku dn tak ganggu hidup aku.aku le wt pe y aku suke secara bebas.

  1. wazu86 says:

    jgn jadi invi...nanti sy pulak kesunyian..