i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

protest

Posted: February 22, 2011 by si blogger kerek in
2

semuanya tak pernah yang betul di depan mata sekarang
awan dan langit yang sentiasa menjadi teman pun di rasakan seperti musuh dalam diri
berdiam salah cara
bercakap tak kena cara
entah apa lagi yang patut dibuat untuk senyapkan amarah setan-setan dalam hati

bila mula mahu marah,
maka langkah kiri aku mulakan keluar dari rumah
aku tinggalkan semua di rumah terpinga-pinga melihat aku memberontak

waktu ini aku hanya mahu protest
aku mahu menjawab setiap pertanyaan dan juga pernyataan
tapi yang paling aku suka ialah menjawab pernyataan yang mampu buat aku rasa gembira bila semua meraka mula naik marah

dan sebenarnya di malam hari, aku tahu yang aku hanya mahukan perhatian dari mereka di sebalik cara kasar.

2 masuk angin kuar asap:

  1. ko okey ke nieh?
    mcm tak ok jerk...
    lame tak nampak ko update skang.





    take care...

  1. tuan umah says:

    bizi mengemudi hidup. hehe
    tengs for d care btw. much appreciated.