i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

carUt seSaL

Posted: December 2, 2008 by si blogger kerek in
0

aku yang pernah hilang
pernah yakin ia tak kan datang lagi

tapi entah di mana yakin itu hilang
aku kembali menjilat ludah sendiri
aku persetankan soal hujah hodoh mulut mereka
siapa mereka langsung tidak akan menggangugat dunia aku

biarpun aku kini hanya mampu mengutip serpihan memori
cukuplah untuk aku jadikan mainan minda waktu otak ku sunyi
kilas senyuman aku itu pasti bermakna walau hanya aku yang fahami

terima kasih kerana pernah hadir walau kini menjadi memori
tangan salam yang ku hulur kini walau tidak pernah digenggami
tak akan ku simpan dalam hati
walau kasih kau bertukar benci
kerana percayalah
masa jika diputar, ke arah kamu yang aku cari

sampai di sini,
wassalam....


cHewah....! aku men tibai je ni.. tapi iNi pasaL peNyesaLan daLam perHubuNgan. aKu juZ try jE. kaLo besT, baguSlah...kalO taK beSt... taKpe.. aKu trY waT jaDi leGi bEst.. (c:

0 masuk angin kuar asap: