i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

d reason of biG Y

Posted: December 4, 2008 by si blogger kerek in
5

kenapa sy ade blog?
:~ sebab nak jadi raja dalam dunia sendiri

tetapi apa jadi?
:~ takut lontarkan rase benci,iri hati,berahi, rindu, dan segala macam rasa kerana takut ade yang makan hati dan ade yang tak suka lagi

sekarang apa jadi?
:~ sekadar tempat nukilan dan adakala tempat untuk lepaskan sisa sedih

apa jadi dengan dunia sendiri
:~ kini semua simpan sendiri dalam hati

damn!

aku pengecut! aku kecut! aku bukan pencarut!! aku pengecut!!

5 masuk angin kuar asap:

  1. bulan. says:

    biasa.semua org cmtu.
    slowly,nnt akan open up lah =)

  1. harap begitu.. :D atau mau saja create satu lg blog tanpa nama

  1. Kas Hariz says:

    haremku...blog akan terus menerima isian carutan..kita akn trs jd raja jika kita mau..

    tepuk lutut..terus kentut..jgn takut..teruslah bercarut..

    wahaaha

  1. Aimy Yasmin says:

    babe, u've been tagged.
    http://aimyasminx.blogspot.com/

  1. blog is meant for wanita2 ayu mcm aku dan ko yang kurang gemar bercakap dan berpoyoan di khayalak.maka ini tempat luahan rasa dgn harapan mereka yang ingin disampaikan itu membaca lalu terasa. ngerti ? stuju?

    p/s nak belajar mencarut