i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

terkejut sial!

Posted: December 3, 2008 by si blogger kerek in
0

terkejut sial!
bila dia kata dia tidak sempurna

terkejut sial!
bila dia kata 'maaf kerana tidak dapat menjemput ku dengan kereta'

terkejut sial!
bila dia kata semua rahsia hidup dia hanya aku yang di cerita

terkejut sial!
bila dia kata walau aku tak pernah menganggap dia serius tapi dia masih terus bertahan

terkejut sial!
bila dia kata......

"antara aku dan kau...hubungan kita halus seperti benang... bila-bila masa boleh putus... tapi aku tak akan pernah give up"

dan aku memang terkejut sial!


****************************************

seriusLy aKu mmG teKejuT... agaK tergaMam biLa aLi caKap beNda ni suMe....
aKu pLak....teKejuT siAL!!!

0 masuk angin kuar asap: