i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

anda di tag

Posted: April 26, 2009 by si blogger kerek in
3

1. Bekas kekasih saya adalah
seorang loser... opsss.. hah!

2. Saya sedang mendengar
how do you sleep by si kacak

3. Mungkin saya patut :
pindah umah mama, cepat2 abeskan kelas lesen, cepat2 ubah otak jadi lebih genius

4. Saya suka
awak! heheh.. pict! camera! mp3! skutter!!

5. Sahabat-sahabat baik saya
awak, kau, anda, kamu and u!

6. Saya tak paham
sume bende dlm dunia ni...

7. Saya kehilangan
orang bernama wah... still missing u.. (T_T)

8. Ramai yang berkata

woi! hahah.. tak sopan betul

9. Makna nama saya
cahaya ketinggian.. ntah ler.. luper

10. Cinta itu adalah

buat aku nak marah jer!!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
tengok merlin kat internet..sbb kene teman aku g cc! wakakakka

12. Saya akan cuba
make my mom proud of me.. wink wink

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud

sentiasa~

14. Telefon bimbit saya
ada pada fudel!..

15. Bila saya terjaga dari tidur

seboleh boleh nk tido balik.

16. Saya paling meluat apabila
tengok orang gedik! n prasan cantek!

17. Pesta/Parti adalah
ntah pape

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah

anjing n kucen.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
zaman kanak2...

20. Hari ini
aku nk mkn roti canai

21. Malam ini saya akan
makan roti canai

22. Esok pula saya akan
tak makan roti canai

23. Saya betul2 inginkan
duit...!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
diam..**

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
dedua!!

26. Makanan Barat atau Jepun
westernizer

27. Bilik yang terang atau gelap
terang

28. Makanan segera adalah
ntah ape2.. da tak leh masuk tekak

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ha?? kat mane? ok..

anda di tag!!!
aimu yasmin empayar yatie jusoh kakak usna isz izzati jonis pencil

==============================
kenapa anda suka gambar ini?


sebab gamba ni mmg cantek.. n... memori yang terlalu padat!

Bila kali terakhir mkn pizza?
hari tu.. lupe tarikh

Lagu terakhir yg anda dengar?
bom bom pow BEP. ntah btl ntah idak ejaan

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?

bace bloh orang len

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?

adek! hahahahah

Tag lagi 6 org *soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!
1. aimy yasmin
2. usna
3. isz
4. yatie
5. bayam
6.kencana dewi

Siapa no 1 pada anda?
si sepupu yang genius

Org no 3 ada hubungan dgn sape?
wah!! its complicated.. :P

Kata sesuatu berkenaan org no 5

suke buat muke comel! ohhh~~

Bagaimana dgn org no 4?
kawan kolej yang sangat cinta sama bapaknyer

Siapa org no 2?
seorang photographer

Bagi pesanan pd org no 6
hye .. apa khaber.. :p

3 masuk angin kuar asap:

  1. Aimy Yasmin says:

    genius?
    tssk lagi.

    T__T

  1. aku ke yg complicated tuh?