i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Cust value vs atendent train yg kurang hajaq!!

Posted: June 6, 2009 by si blogger kerek in
0

Jam : 6:45 am
Location : Proudly said Stesen Pandan Jaya yang menghala ke Ampang

Alangkah nk mencarutnyer aku tatkala ini bile ingat balik betapa sengal nyer kejadian tu. Masa tu aku pegi kaunter tiket LRT tu. nak beli tiket la of course, tak kan nk beli makanan kucing lak kan. Aku keluarkan RM 1o, so belen yang supposed aku dapat ialah rm9. but then bila aku hulur kat kakak tu, die tanya aku " duit syiling ade dik?" die cakap lembut je.. aku pun consider la nk cari duit syiling kat dalam beg harte karun aku tu. tp kakak ni pun agak sengal. kalo aku ade, da lame aku kasi. tak kan la aku nak gune duit besar tu pepagi. tapi aku carik je la.. dapat la syiling yg berkarat2. aku pun tak tau da brape lame duit tu dalam beg aku tu.

tetibe, ade sorang JAGA (bodyguard/ attenden) LRT sound aku.

" Lain kali bagi la duit syiling! tak nampak ke?!" pastu blah dari situ.

Kurang ajar gile!!! Tak sayang mulut betul! Aku pun ape lagi. kat depan kaunter tu jugak aku cakap

"Fuck off!"

Tak sedar diri punye jantan tua ni. Dalah pendek. gemok lak! Kalo bukan sebab duit aku ni, tak denyer ko gemok cam skrang ni. kalo tak dengan duit aku ni, takdenyer ko bagi anak-anak ko makan! aku kalo da start benci kat orang, dengan fizikal die pun aku tak suke. Panas ati betul. pepagi buat orang berang. hilang mood aku! cam setan!

Hilang pahale pose aku hari tu.
(Eh, pose ke?) hihihi

0 masuk angin kuar asap: