i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Attention 2 ol

Posted: September 29, 2009 by si blogger kerek in
1

sesape yang tengah bace and tengah terpikir nak cari barang or isi dalam rumah yang murah marilah mendail nombor aku.
.
aku nak jual almost semua barang dalam rumah aku dengan rege yang sangat la murah sebab aku nak shifting house in 3 weeks.
.
so sape yang nak beli tV 32inch/29inch ngan rege rm150 (very good condition) bleh la usha2 kat rumah aku.

or

friedge 2 pintu ngan rege rm150 (very good condition, tak de bocor gas or air melimpah or overload ice kat dlm freezer)
.
aku ade tilam, lemari, friedge and stuff. bende yang ade dlm rumah. ape yang korang rase mampu nak angkut, silakan lah.
.
simply call aku at 0132550588 after working hours. nak datang tgk barang pn blh.

1 masuk angin kuar asap:

  1. | u s n a | says:

    kakak wanie..
    ku msg mu..
    mu tidak membalasnya..
    betol ke harge tuh??
    mcm bminat nk angkot tv tuh ;p