i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

entri ngade2 no 2

Posted: September 22, 2009 by si blogger kerek in
1

aku tahu dulu kita amat rapat
semakin akrab semakin jauh hati
semakin dekat semakin tersisih diri
harapan kita hanya satu
tapi impian kita berbeza

sampai satu saat lidah seakan terkelu
badan seperti kaku
pelukan tak seerat dulu
ucap kata tak serancak dulu

punca..

mati punca kerana semua aku yang mula

aku hanya mencari perbezaan tanpa mahu mengingatkan persamaan
aku mencari kesenangan tapi tidak ingat pada keselesaan

tapi kata hati tentang i love you
sememangnya untuk kau
biarlah kita seakan asing di teritory masing-masing
asalkan aku menjadi semangat kau
kau menjadi semangat aku

1 masuk angin kuar asap:

  1. FdausAmad says:

    Sis,
    Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek beb.

    Selambe..