i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

k.k

Posted: December 4, 2010 by si blogger kerek in
2

i try! i did tried to ignore dis feeling. but....

tau tak yang kerana kamu, saya terlahir di dunia ini
kerana kamu, walau saya mencarut bencikan tempat ini
saya tetap hidup kuat kerana kamu.

kerana kamu, saya tetap pulang ke sarang bila tiba waktunya
saya tau sejuta masalah pernah menimpa kerana saya
tapi jangan jauhkan hati dari saya

saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki
saya mintak maaf lagi sekali
jangan tunjuk kamu benci saya
jangan tunjuk yang sayang kamu hilang
tipulah saya dengan kata yang setiap masa kamu rindu saya
sedekahkan senyuman indah kamu hanya untuk redupkan panas di hati saya.

i miss u ma. pls reply my msg. pls pls. dont ignore me. its hard. its tough.

2 masuk angin kuar asap:

  1. kadang-kadang rindu itu amat menyakitkan...

  1. tuan umah says:

    n mslhnyer ini bukan sbb rndu. tskk..