i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

omong 1

Posted: December 6, 2010 by si blogger kerek in
0

seriously can u blame a girl when there is two or three kind hearted guy datang dan mempersembahkan hati dorang? and u cant blame lelaki if dia pun jumpa two or three sexy angel or just plain angel yang tersengih ajak main masak2. hidup ni penuh dengan choice. sebab kite tak tau future, terwujudlah choice tersebut.


and how about mistakes? janganlah risau psl mistake, sume orang pun buat mistake. si brad pitt tu penah buat kesalahan besar sbb tak pilih aku. n die go on je ngn angelina jolie. sbb die tau aku tak kan terima die balik after ape yang da die buat kat aku. aku pun penah buat mistake sebab aku reject james blunt. n aku still hidup sampai sekarang. nothing change. pahala still kurang cam biase, dosa still bertambah cam biase. 

even sometimes aku teringin sangat nak jadi orang yang sangat serius macam tuan hakim. tapi aku ade problem ngn kening aku sebab tak leh bekerut dalam mase yang lama. 

so, what are we talking about again??

0 masuk angin kuar asap: