i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

carut hati

Posted: January 15, 2009 by si blogger kerek in
1

aku pusing kiri
aku kalih ke kanan
takut-takut dia hilang...

walau susah nak lihat depan mata
tapi otak ini senantiasa terbayang dia

susah aku nak lihat masa depan
membuatkan aku sentiasa gelisah mencari kata nekad
kata nekad yang bisa merantai hati tuk cari yang lain

maaflah jika kau tahu aku gatal
memang aku begitu..
sentiasa mencari walau di otak hanya kamu

kata syukur sentiasa terungkap sejak kau menerjah hatiku tempoh hari
tapi entah syaitan mana sentiasa hasut untuk terus buka mata
mencari pria terhebat.
wah! bunyi macam lah aku layak..!

tapi aku akan terus genggam setiap inci hatimu
sampai aku lena sendiri mati

1 masuk angin kuar asap:

  1. empty_silent says:

    oit mkcik...agak2 r nk link blog aku tu...smp 2x ko link tu knp??hahhaha....