i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

die zoul

Posted: January 7, 2009 by si blogger kerek in
6


name die zoul...

aku selalu carut pada zoul


aku paling suka bahu zoul...

di situ ade ketiak yang akan buat dia gelak sampai lelah jika di geletek

di situ ade port baik tuk aku tido bila dalam bus berjalan jauh

di situ ada magnet tangisan yang buat aku sedu di situ


aku suka picit jerawat dia....

aku suka bebel di telinga die sampai die pening

selepas die pening die akan masam muka

kemudian akan diam diri dan tak peduli aku


dan aku paling suka dia!!

6 masuk angin kuar asap:

  1. empty_silent says:

    hahah...bf ko ek mkcik?? huhu...shweett ar kowg... :p

  1. Anonymous says:

    KAK wanie..pakwe eh?

  1. bopren ko ke ni dek wani?

  1. Kas Hariz says:

    siapa die nie sbnrnye?..curang nmpak..demm

  1. hahah.. mmg i surang.. hahha.. i like..

  1. yatie mj says:

    fewitttttttttttttttttt!