i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

has aizat

Posted: June 6, 2010 by si blogger kerek in
1

Has Aizat
ko x feel silly when u speak in malay ker??
huhuhu
2:54pmMe
hahaha
ngeng
i buat bodo je

akhirnye! akhirnye setalah setelah sotolah berbulan2 tak borak ngn aizat, dapat gak lepas rindu dendam.


3:01pmMe
tingat time kite menjadi jht kat pndan jaye
ko aja aku isap rokok
hahhaa
3:02pmHas Aizat
xder..
haha..
ksah lmer kn..



tak sangke da besar da sume orang. sume orang da lain. sume da nampak path masing2. yang tak ensem menjadi ensem, yang kurus menjadi berisi. yang degil jadi matang. ulalalala. aku lak? tak sure lg nak jadi ke arah ape.


p/s aku usha facebook aizat, tetibe aku nampak die pakai t-shirt merah aku kat bowling nye tempat!! pffft! naseb bek aku jaoh. kalo tak, da lame aku kasi penerajang kasih sayang kat peha die

1 masuk angin kuar asap:

  1. LUMUT says:

    po..saje je semak sini.
    hye aizat..eh tibe.