i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

holy-day!

Posted: June 23, 2010 by si blogger kerek in
0

argh persetankan tittle tu. mari kite cerita pasal holidayyyy! yeah. 6 days at londang totally awesome bebeh. i would rate 6 over 10. why 10 padahal tadi cakap awesome. awesome is d place. but d holiday, d day i spend, the souvenir that i should bought more than 3 keychains and 2 shirts, fucking great museums that i didnt get chance to entered, d subway which i would like to try, ahhhh bnyk la lagi yang aku nk buat kat london tu sebenarnye. tak pe, there will always be next time. right? right? tell me that im righhttt!!!

scene bila makan kat kedai makan mase kat malaysia dulu2.aku rase ramai je perempuan wat cam aku ni. sebab aku ni kan senang terpengaruh. so cerita tentang scene itu :

aku pegi malaysia hall sebab nak mkn makanan yang berjiwa aku. so, aku usha-usha lauk. pastu g kat tempat amik nasi.

orang canteen : makan sini, bungkus?

die cakap cam tu, terus aku rase kat kedai makan yang berpayung warna-warni kat car park.

aku : makan sini. nasi kasi half.

orang canteen : separuh?

aku : ha half je. telur masin tu kasi half gak.

da muke half aku ni. lama betul tak merase scene 'nasi separuh'. kalo makan ala carte kat kedai lauk, yang perempuan mesti nak nasi separuh. yang laki lak, 'nasi lebih sket bang'. hahaha. ghindunye la hai. tapi kat umah xde lak nak half2. cit.

last day kat london, aku bejalan kat area apartment je. starbuck seberang jalan memang meng-air-lior-kan nafsu ice blanded. so aku p la beli. kat cni banyak gile church. of cos la kan. angah kate 'jangan tengok bende yang tak sepatutnye lame2, nanti rase curiosity/teringin'. lagi2 aku ni. aku cam nak tau ape ade kat dlm church tu. aku nak tau je. cam budak2 membesar, ade perasaan ingin tahu. nak tau ape dalam die, nak tengok structure church yang da beribu tahun lame tu. nak tau sejarah die. sebab church2 lame ni ade kaitan dengan sejarah king dorang. da dua kali aku jenjalan kat blok apartment kitorang tinggal tu. kat ctu ade satu church. and satu hari pintu pagar die tebukak. aku masuk pintu pagar tu. nampak satu bangku. aku duk kat citu. aku lepak kat citu, tengok2 ape yang boleh d tengok. tapi tak de lak teringin nak masuk church tu. mase tu aku still ngan ice blanded choc cream ape ke jadah ntah. abes je minum, aku blah.

so ape aku nak cite sbenanye. ntah.hahahaha. selamat holiday!! n hepi valentines day. sbb? sukati la

0 masuk angin kuar asap: