i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

dalam tujuh hari

Posted: November 26, 2010 by si blogger kerek in
1

dalam tujuh hari
akan ada satu hari bila aku xmau delete message2 email dari facebook.
dalam tujuh hari
akan ada satu hari aku xmau reply semua komen dari facebook
dalam tujuh hari
akan ada satu hari aku xmau tweet sesiapa dalam twitter
dalam tujuh hari
akan ada satu hari aku xmau tengok apa2 video dalam youtube
dalam tujuh hari
akan ada 6 hari aku fikir pasal malaysia
dalam tujuh hari
akan ada 5 hari aku fikir kenapa mama senyap
dalam tujuh hari
akan ada 4 hari aku fikir kenapa aku selalu banyak fikir
dalam tujuh hari
akan ada 3 hari aku gune camcorder rakam semua benda
dalam tujuh hari
akan ada 2 hari aku cuba untuk menjadi tidak normal
dalam tujuh hari
akan ada satu hari aku letih fikir pasal hari-hari aku
bila semuanya mau kembali seperti biase
kenapa jauh begini baru aku terasa semua orang sememangnya jauh
kenapa sampai hari ini aku tak faham segala cakap mama.
oh tolonglah.
aku penat mencari punca.
maafkan kami adik beradik sebab selalu buat kamu tinggi suara
saya rela bunuh diri jika itu mampu buat kamu bahagia.

1 masuk angin kuar asap:

  1. bunuh diri nanti akan hantar kau terus ke neraka.
    so don't.