i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

habuk

Posted: November 9, 2010 by si blogger kerek in
2

berhabuk dh blog aku ni. poooohhhpoohhh kasi buang sama habuk2. kasi buang sawang2. nak ttp blog, syg. slame bertaon2 aku jadi manusia, ni la satu bende yang selalu ade dgn aku. baju2 murah/mahal aku beli pn tak mampu duk bertaon idup ngn aku. ade je yg koyak/di kebas. aku tak penah habis kan satu2 bende dengan jayanya. sume nye separuh jalan. blog ni je yang still bejalan, walau tersengguk2 gak.

payah untuk hidupkan apa yang pernah mati
susah untuk datangkan percaya bila sudah ditikam sehingga matinya hati
kau yang pernah menjadi punca nadi
dan aku merayu supaya di lepaskan pergi
bukan kontradiksi
bukan dialog main-main dalam hati
ini yang tercipta semenjak aku -

tengok tengok! ape jadi. tulis pn tak abis. aku pun tak tau nak sambung ape. hancuq2. sape suh ade 18 blog. haa, pdan muke aku.

2 masuk angin kuar asap:

  1. 18blog?
    erk,banyak gila....aku ingatkan aku je kot y buat blog banyak2.tp blog aku bru 7 ko de 18blog,gile HEBAT! =P

  1. tuan umah says:

    eishh aku mn ade 18 blog. saje je tulis knon2 nmpk idup aku ni bz, pdhal....