i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

si blogger

Posted: January 2, 2010 by si blogger kerek in
11

salam sejahtera. hati si blogger hari ini agak luka parah. dia tidak teringatkan ex-boifren nye ye, mahupun keluarganya yang jauh di mata, atau tas tangan yang mahu di milikinya. dia hanya berasa luka parah.


teringat kata seorang yang menjadi pujangga hidupnya sewaktu berumur 10 tahun menyuruh si blogger ini bersyukur kerana mempunyai family yang lengkap. tapi yang terjadi selepas itu, pujangga hidup itu pun larikan diri.

biar pun si pujangga itu membawa si blogger ini sekali, tapi luka-luka itu mendatangkan memori. memori yang sangat-sangat memberi kesan kepada si blogger hingga ke sekarang. biar semua kata benda itu terlampau lama sudah berlalu, tapi adakah ia memberi kesan kepada orang lain? TIDAK! adakah dia memberi kesan kepada negara? TIDAK! adakah yang lain merasa apa yang si blogger rasa? TIDAK! adakah pernah terfikir bagaiman si blogger yang kecil waktu dulu di hayun ke sane sini? TIDAK! TIDAK! TIDAK! dan adakah mereka yang tau tentang cerita ini tau seratus peratus apa yang terjadi? TIDAK! dan adakah cerita yang mereka tau itu sama dengan apa yang si blogger alami? TIDAK!

dan hari ini, si blogger sangat berasa susah hati kerana mimpi yang lama itu datang kembali.

11 masuk angin kuar asap:

  1. Yuki Yusuf says:

    luka parah tu akan sembut
    walaupun nanti ada parut
    find your safe haven or should i say heaven?
    hmmm
    saya pon ada pelbagai ceritera parah dan sakit
    yang menggigit-gigit urat darah setiap hari
    kalau nak ikutkan, nak lupakan semua tu memang tak berdaya
    dan selama itu lah kau akan sakit
    kamon..kau akan oki..
    teruskan menulis kat sini supaya kau dapat lepaskan semua
    saya rasa kita banyak bersamaan..

    ~take care oki?~

    senyum senyum

    (>.<)

  1. iyap. sumanya bakal ok
    cuma bila dan bila .. dan bila
    menangis pada teman sudah
    menangis pada tuhan sudah
    aku memang selalu tak puas ati ngn diri sendiri. hahaha
    kite memang sama la. tp ko lagi best kot..
    take care jugak ye miss koyuki yang sering di salah anggap oleh mereka sebagai mr.koyuki.heh~~

    pompuan tak leh jd creative ke?? wats deh mereka2 tu

  1. Anonymous says:

    enchek;
    apsal ko selalu jiwang ha?
    hahah..
    nnt ak buat entri jiwang jugak la..

  1. enchek, ko ni kan kecoh eh
    aku cancel gucci+prada+ck ko tu kang. hahahaha.
    ko wat la entri jiwang sal ko ngn mis dot dot. tnjuk r pix mis dot dot ko. nak gak aku tatap

  1. Yuki Yusuf says:

    huhu
    entah la
    saya pon tak faham
    tapi memang diorang selalu salah anggap stail penulisan saya da macam tu nak buat camana
    maybe ada yang tak bleh terima kot


    boleh tak nak mintak izin nak petik sikit komen yang kau balas kat saya kat atas tu? Nak letak dalam entri berikutnya..insyaAllah..

    (^__^)

  1. haha. dorang igt si creative tu ialah orang yang suke pada lelaki tidak pade perempuan.

    amik2. sile2. foc je tu. mmg tuk ko pun komen tu kan

  1. adakah kamu si wof wof itu? ade dua blog kah..anyway?
    ape mimpi? terkenang kisah lampau? itu sudah semestinye..memory tak bleh buang!

  1. Anonymous says:

    dot.dot;
    hahah..
    ko tunggu entri jiwang aku nnti..
    ak takkan bg chan!
    ceh..hahah

  1. np ko tak nk bg chan?
    if xnk bg chan, ah meng pun ade gak. ko blh bg die. aku tak kisah sgt ko bg kat chan ke ahmeng ke maniam ke. tp jgn bg aku ok. ahahahahahaha

  1. Anonymous says:

    enchek;
    ak bc 1st time x paham..
    kali kedua bru paham ape ko ckp ni..
    oh..ahh...xde..chan pon ak x bagik..
    ko lg la ak x bg..
    hahahha...

  1. tu la ko.br aku kona sket da tepelanting.
    ye ke ko bc 2 kali? bkn 4??
    hahah. ko tak nk bg aku tak pe.
    aku mmg tanak pn.
    mn ko nyer entri tu?
    takdak pn. sebulan da tunggu ni~!!