i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

ye aku suke

Posted: January 28, 2010 by si blogger kerek in
2

maaplah mr.bayam
bukan suka suki nak rasa cam ni
tapi die terdatang sendiri
aku melayankan aje bersama jari hantu tegak berdiri!

bukan aku malu nak mengaku aku suka kau lagi
tapi aku ingat semua ni bakal mati satu hari nanti
tapi!
datang lagi bau-bau popcorn ala-ala dating first time dalam wayang

eish bodo la rasa ni.
tapi aku suka lagi la dengan kau ni
jadi marilah kite berstatuskan 'it's complicated with Mr. Bayam' di eF Bi

ya! dan mungkin muma akan menjerit
dan angah akan menjerit
oh lupe. die sudah pun menjerit bersama sulaman maki.

sori ye
bukan sengaje mencipta kemarahan kau yang kata aku tak sedar diri
tapi aku sendiri pening dengan semua orang
yang kaum kerabat cakap itu
yang para sahabat cakap ini


hai la, yang patah tumbuh hilang beganti. tapi ni yang patah becantum balik, ape kes?! tak sempat nak enjoy lelama sebagai single. pergh, haramm ayat!

2 masuk angin kuar asap:

  1. Yuki Yusuf says:

    heh
    selamat tak single kembali..

  1. haha. selamat selamat. cheers!