i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

ayuh ayoh aiyoh

Posted: January 14, 2010 by si blogger kerek in
5

harus ke aku panggil diri ni si kafir?

sedar kejadian kiamat
cukup pandai yang sembahyang itu wajib
terlalu pintar yang syurga dan neraka itu wujud
tetap juga aku meronta melakukan maksiat di dunia tuhan
senang betul memegang botol-botol haram
suka sekali kumpul dosa kecil hingga menjadi gumpalan besar

yassin itu terletak di atas almari
berhabuk
dan baru tau letaknya di situ
kerana berlanggar bahu

sejadah itu di dalam laci
terlipat
dan baru tau letaknya di situ
kerana mencari swimming suit

semalam aku tergambar kiamat datang
dan baru tatkala itu aku tersedar
aku sedang hidup di bumi tuhan!
aku terkial-kial mahu mengambil air sembahyang

hidup bukan mimpi
hidup kita untuk mati
mati kita untuk hidup di dunia yang satu lagi

wat pe nak dengki-dengki if kita memang tau tuju kita di mana. buat apa nak cari lubang buat jahat jika dah sah-sah liang lahad kita dibaringkan. ok! aku da bertekad. bukan tekad je, nak wat betul2 punyer!! da dapat ceramah dari orang Saudi da. sangat terkene ngan diri sendiri. everything have its own first time, nak mule memang payah. tapi if once da start, we will c d flow somehow.amin... 


5 masuk angin kuar asap:

  1. Yuki Yusuf says:

    bagus la kalau macam tu

    doakan yang baik2 untuk kau

  1. Anonymous says:

    move on gurl.foot down your first step!
    it gonna be hard,all the way down.be strong.then the change will stay long.ever.

  1. masterpiece la dikwani. simple tapi tepat.

  1. ringo says:

    anda boleh lakukannya

  1. waaa.. trimas kekasih2 duniawi. ye! saye boleh melakukannye! ayooohhhh!!