i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

rambang mata

Posted: January 29, 2010 by si blogger kerek in
7

pening betul nak paham bahasa hati.
pening lagi bila sang otak mula nak mencarut sekali
dan malang nasib si badan yang terdiam sebab terkeliru
nak mendengar yang mana satu

bukan susah pun sebenarnya untuk buat pilihan
pilih aja yang mana berkenan di mata
bak kate mereka dari mata jatuh ke hati
tapi itu untuk mereka yang kuat hati

dan aku perlukan sang otak
untuk tekadkan setiap pilihan untuk tiada kekesalan
dan mulalah otak menjadi penyelidik mencari kekurangan dan kelebihan

susahlah macam ni
semuanya nampak tiada cacat cela
nak pilih ikut warna, semuanya memang tepat dengan mata
nak pilih ikut size? memang mantap di lengan, memang sedap d pinggang
nak ukur poket lihat tebal duit? dari awal lagi aku dah siap akaun kira-kira.

dan akhirnya
aku sebat semua baju-baju dalam sale tu
settle! 

hahaha. ya ampun, sejak bila aku jadi seorang pembelanje ni?!! tapi baru beli 2 helai baju je. ape ade hal. kalau nak di ikutkan ati aku yang kering kontang ni, banyak mana duit aku sedekah kat kedai-kedai, blm tentu ati aku normal macam kali terakhir aku duk dalam LRT. terbanglah kau duit.... aku hanye perlu kau untuk teman aku sementara waktu

7 masuk angin kuar asap:

  1. lucifer says:

    keh keh. mmg dilema beb.

  1. haha. tau tak pe.
    blagak kaye mmg ar camni jadinye

  1. hahaha money does talk and yell.

  1. bro,berdatim tu apa?
    haha

  1. money do cheer everyone up actually bell.

    brader: datim tu dating la. kacak2 cam ko pun tak tau datim tu ape? tak kacak le tu.hahahah

  1. taktaulapulok..
    pasal budak2 kacak unibersitas ak selalu ckp nk pegi "dating" evry wekend..
    tak penah pulak dgr yg cmtu..
    ooo..
    mungkin sapa2 yg guna ayat datim tu tak berapa nk kacak sgt kot..
    pasal tu la ak taktauctu..
    mwahahhahah...

  1. haha. mayb ar kot tak kacak, tp hot itu kami.
    kitorang datim selang sehari. haha, nmpk sgt ktorang terlampau melampau hot nyer. ahahahah.
    siot ye