i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

budak pelat aR

Posted: April 24, 2010 by si blogger kerek in
4

dulu ade sorang budak

yang aku tak berapa kenal
tapi selalu menyebok dalam hidup aku

aku biarkan semua pasal budak pelat -hanyut
aku tak terasa mahu bina apa-apa waktu itu dengan sesiapa

sampai lebih setahun,
tiba-tiba hati aku ter'accident'
aku baru perasan budak tu pelat R
aku baru tau aku perlu budak tu
aku baru sedar budak tu sangat best
aku baru kenal erti 'satu kepala'
aku baru terasa nak gelak macam serigala kene geletek
aku baru teringin naik kereta berdua
aku baru berangan nak pergi holiday kat memana
semua sebab budak pelat R
i like u!

less thn 3, less thn 3 = <3 <3



4 masuk angin kuar asap:

  1. erk???
    terasa aku makan dalam ni.........

  1. ala sorii.. ni mamai punyer pasal mlm td. post ni tak spatutnye publish n obviously tak siap lg. ampun rose.hahahha...

  1. huhuhuhu yeke...adess
    tp mmg terkene kot kt batang hidung aku sbbnye ak mmg x reti dn x bole nak sebut huruf tu...........

  1. xpe.. org pelat sume unic. bukan leh create pelat2 tu. aku pn pelat s. kita serupaa.. kita serupaaa..hahha