i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

kalo ko aku tak suke dengan fizikal ko pun aku tak suke

Posted: April 5, 2010 by si blogger kerek in
1

begitulah pernyataan di atas. dolu2 kala, 'kalo ko aku tak suke, dengan kerabat2 ko pun aku tak hingin nak suke'. tapi sekarang suda len. selama-lama aku amik cos psychology tahap PhD ni [tipu] aku memang dapat mengkaji ye, beberape bentuk manusia ye, yang bile ngumpat bukan stakat cakap pasal buruk orang tu je. ngan fizikal-fizikal die skali kene ngumpat. ade beberapa kategori fizikal ni

a) Nita     : weh, kau tak tak si Amanda tu ade hati nak ngorat pakwe aku.
    Kinah : iyeh? ish2. ade ke patut nak ngorat pakwe kawan sendiri
    Nita   : itulah nyer. da la mulut busuk, pastu rambut beminyak. aku malas nk cakap die gemok even die memang gemok. tapi cermin la diri dulu.
    Kinah : aku tak paham betul. sem lepas nak ngorat lecterur. da la peluh busuk. ade ke orang nak dekat

jahat betul yer nita ngan kinah tu. jangan jadi cam dorang tu. jangan kawan dengan orang cam tu

b) Amanda  : weh, kau nak tau tak si Nita tu punyer pakwe tu dok la mengadu pasal si Nita tu. sudahnye sekarang tangkap leleh kat aku pulak
    Kinah      : iyeh? ish2. Nita tu memang tak pandai jage pakwe. memang padan muke die
   Amanada : itulah nyer. muke je cantik, tapi perangai cam setan. setakat muke cantik ingat ade orang nak pandang la tu. puhlissss.
   Kinah      : betul2. mane ade laki nak dekat dengan die tu. dekat pun sebab cantik je. pastu bile da tau perangai die, dorang blah la. sape tahan perangai cam setan tu.

cantik salah. buruk pun salah. same je kene kutuk. tapi yang lagi bingai nyer ialah si Kinah tu yang talam dua muka!! ishhh..

watak dan nama di atas adalah rekaan semata-mata. harap maklumms

1 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    suke2..ko patut wat kajian lebih cikt pasal perangai manusia nih...bru mood aku naik nak bce blog ko.....(sera)