i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

things that make you feel stupidito

Posted: April 3, 2010 by si blogger kerek in
2

sangat mencabar perasaan tol bile rase d stupid idiot kan. few things that makes me feel stupid :


- nita beria-ria ajak keluar. siap nak jemput bagai. so sebagai kawan yang baik dan tak mahu memperkecilkan hati fans i mean friends so kite pun dok la beria-ria siap nak kluar. so to make things better, instead tunggu kat rumah, aku tunggu die kat pak guard nyer pondok. tak yah la die terkial-kial nak phone aku bile da sampai. da siap, da tunggu, da bedak muke, da sarong kasut paling gempak untuk menutup kuku kaki yang tak pernah menaikkan berahi tetibe dapat phone call " weh tak leh kluar. boifren aku nak jumpe"

What the kenduri!!!

another things that makes me look stupid

- pegi stesen bus, beli tiket balik KL. arga tiket rm16.80. beli 2 tiket. jadi rege dia ialah lebih kurang rm34++ [kot. i hate maths n i dont want to use my brain to do d calculation since no one care. haha]
so aku hulur kertas bercop RM50 yang bertanda tangan zeti aziz, siap ade glitters2 lagi duit tu. sekali pokcik kaunter tu "tak dek duit kecik ke dik?"

kalo aku jumpe semua duit kecik aku, da la aku kobarkan satu dunia pakcik oi. malas nak cakap, aku blah g beli tiket bus lain. 


ermm.. cam lari subject je ngan tajuk. abaikan....

2 masuk angin kuar asap:

  1. Fieka says:

    kalau aku..aku cakap je...
    g mampos boyfriend kau.
    bukanlah..dah janji ngan member senang2 je kan.

  1. haa tau xpe. berbirat ati den