i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

gender n hair 2

Posted: April 30, 2010 by si blogger kerek in
2

lets not get involve with religious thing first. because for sure akan ade orang kate 'haram bagi lelaki menyerupai perempuan dan haram bagi perempuan menyerupai lelaki'.

phrases di atas telah menggambarkan aku seperti orang ________??

argh susah tuk aku tak melepakkan diri aku dengan orang bukan islam sekarang ni. banyak sangat input 'human ringht', 'do what you want', 'fuck to those who dont understand you'.

mana yang aku pandang sekarang semua yang haram, memang aku tak terpikir nak terjebak dalam mana2 dosa yang menggerentikan aku masuk neraka (cam a sekarang confirm masuk syurga) tapi bila semua ada depan mata, aku terasa macam tergoda, tak ingat dosa, tak ingat pahala. sebab semua dah masuk dalam kepala. sebab dah terbiasa depan mata, teringin sekali sakala nak cuba2. daripada sekali sekala akan jadi terbiasa.

kiri kanan aku ada setan, ada juga malaikat. aku macam lebih mendengar si setan daripada si baik yang satu lagi. aku kene cepat lari dari sini. ataupun aku hanya perlu gagah seperti badang, melawan mana2 yang menyesatkan.

2 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    lawan jgn x lawan.... ingat ckit dosa pahal tu wahai along ku syg... (sera)

  1. skrg br la nk syg. heheh. ye ye. aku igt la ni.sbb tu aku cool je