i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

salji lutsinar d atas pipi

Posted: April 25, 2010 by si blogger kerek in Labels:
0

hati aku tak serangup dulu
semuanya kini aku rasa lemau
puas aku sodokkan dengan semua aura gembira
dan bila si bulan mula mahu dodoikan
hati pula semakin aktif
mencari kenapa rasa kosong dalam hati

semua jerit, maki, nasihat
kata hanya sendiri paham siapa diri
tapi bukan aku
kalau aku kenal siapa budak yang mula kering hati ini
sudah aku temukan satu figura aura yang mampu aku tampal dalam hati

tuhan, pelihara aku
dari terus rasa begini.
sebagai umat memang aku selalu berminta
jangan bersoal tentang itu!
tapi jangan biarkan hati aku aktif
dengan soalan yang peningnya hingga buat aku terlena bersama salji lutsinar di atas pipi

0 masuk angin kuar asap: