i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

akU daN diE

Posted: September 1, 2008 by si blogger kerek in
2

sekali lagi
aku toleh ke arah masjid itu
die masih di situ

sekali lagi
aku melangkah dekat ke situ
die masih di situ

sekali lagi
aku mara ke arah situ
perhatian jelas pada titis jernih

oh Tuhan,
die bersedih
dakap lah die sekali
supaya redup hati
supaya mati tangisan

sekali lagi
ku buka hati
biar ku dakap lagi
dirimu-aku-sebati
lenyap mati tangisan

sunyimu ku galas rinduku
tangismu ku selimut sayangku
pasrahmu ku salut doaku


diE stiLL dI maSjiD. akU sEdih.naK saJa aKu naNges.kaTanya,jgN!... diE kaTe aKu laH penGuaT iduP diA tuK teRus terIma duGaaN.


i haf no heart to offer u.but i can be ur shadow

2 masuk angin kuar asap:

  1. Pelangi says:

    mok...adekah die seperti yg ak knl....ak rs seperti dkt ngan nye le mok..xkan ko nk kapel ngan masjid...
    ehehe...toi kan??pape hal mok..ak support ko!!!

  1. kamu mmg kenal die mok..
    tp
    ritu die merempat kat masjid...
    sedih mokk...