i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

encik bayam

Posted: September 27, 2008 by si blogger kerek in
0

aku hepi oh hepi
hepi aku sampai menari nari

encik bayam datang dalam hati
aku menari mengikut irama hati

encik bayam mari ke mari
hiburkan hati dengan cik wani

encik bayam jadi raja hati
dan aku menjadi permaisuri hati

encik bayam jangan ada benci lagi
jangan menangis lagi
aku di sini menjadi penghibur tetap kamu
aku di sini menjadi tisu air mata kamu
aku di sini menjadi pelengkap hari mu

encik bayam aku jatuh cinta pada kamu
macam sial aku gembira bila aku dah jatuh hati lagi
macam sial aku sedih bila dulu aku selalu benci-benci
macam sial bila aku marah selalu carut pada kau
macam syok bila kau selalu ada
macam syok bila kau hari-hari ada

encik bayam janganlah pergi
puan bayam sudah hepi

encik bayam....satu pesanan buat kamu
i laf u

0 masuk angin kuar asap: