i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Tanah

Posted: September 2, 2008 by si blogger kerek in
0

A :gembira...?
boleh kiranya...
jika kau gembira bersama aku

B :kayaknya, jika mahu gembira bersama kau
alamatnya akhir malamlah waktunya

A : akhir malam?
persetankan itu
pencarutan yang sering diulang

B :jika gembira itu perlu
sedih bagaimana?
mereka berpasangan bukan?

A :jangan!!
usah kau panggil sedih
sedih datang meragut rantai jiwa

B :ah! itu balasan buat kau
nga pernah terpikir tentang sedih
gembira nga pernah mencari mu
kamu yang terpanggil untuk dekat padanya

A :dan sedih mencari aku
panggilan nurani tuk menyedarkan aku tentang tanah

B :tanah. tempat asal mu
nah! tamparan itu datang dari mulut kau
goblok kan, dirikau itu..


jGn l0r tnY aKu, aKu pUn xtAu aPe akU caR00t.

0 masuk angin kuar asap: