i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

kaLi ke-9 wiD cikGu kaPcai

Posted: September 9, 2008 by si blogger kerek in
0

h0h0h0h0h0h0.... lam3 taK dGr crit3 ciKgu kaPCai. di3 bz sinc3 ramaDHan.jGn biZi kaw3n sud3h...ml3paS akU.h3h3h3h3... tp di3 smpat gaK sUh akU tggU di3 ny3r paNTun2 tu.. h3H3H3H3.. mmG akU tggU pUn (c:

tertambat setan posa sebulan
beli mercun kedai pak pandir
bergelora minda rindu d fikiran
resah tak menentu tanpamu hadir

terasa lapar teringat air tebu
abis minyak isi kat petronas
terasa rindu teringatkan mu
tapi tak ade jgak idea ni yg bernas

ala.., tumpul dah otak nak pikir
rasa ngantuk teringatkkan bantal
terkadang rindu terkadang khuatir
tetap di jiwa NAMAMU kekal



hehehehe.. m3nGGunAkan 0tak yaNg ad3 ni..aKu pn r3ply

pak pandir sluar londeh
mak andeh berbaju labuh
rindu kini sudah berlabuh
buat-buat tak tau sudeh...

hahahha...
skil pantun pn da ilang jugak :(( nk kene mnm livita honey ni

bermain layang di tepi pantai
bulan puranama menjadi latar
perlukah kata menjadi pembahas
menggantikan rindu yang bertempias

hahahahaha
gile la..

alif ba ta
pak aji mata buta
tiada duka lara
kerana namamu mekar sentiasa :D

weeee... caM gataL Lak aKu ras3.. ah! pdULikan aKu ny3r suk3 la. kAn kAn kAn

0 masuk angin kuar asap: