i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

siaL kan keSihAn

Posted: September 1, 2008 by si blogger kerek in
2

kasihan die...
esok puasa
masih kosong perutnya...

kasihan die...
pagi ini sahur
die di masjid mencari tempat teduh

kasihan die
berbaju lunyai
mandikan hujan

kasihan die..
sejuk di perhentian ini
sejuk menggigit diri

kasihan die..
bodoh pada siapa yang buatnya begini

kasihan die..
ku tarik die dalam hati
pergilah sepi
pergilah embun pagi
jangan ganggu die lagi
die milik ku kini..


aKu dPt iLham ni, mS aKu tRingAt kAt sEsEorAnG iTu. diE seJuk.diE sunYi.tanGis diE akU xdenGar.tP seNyum nya akU dPt lihAt. diE berTeduH di masJid.denGan seHelai sePinggaNg. raNum maTa aku,liHat mNusiA BODOH! yaNg buaT diE beGitU

2 masuk angin kuar asap:

  1. bukan kucing la!! die manusia dok. sengal tol isz ni