i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

mencarut bosan

Posted: November 28, 2009 by si blogger kerek in
2

sampai hati ke aku nak biarkan dia
sampai hati ke aku nak tinggalkan dia
sampai hati ke aku nak padam kenangan yang ada

harus ke aku ikutkan kata hati
sehingga ada yang patah hati
harus ke aku tutup mata
untuk merasa gembira yang tak abadi

sepanjang tahun aku gengam hati dia
sepanjang tahun juga aku mainkan hati dia
sepanjang masa aku buat tak tahu saja..

kepada dia
hadirlah kepada aku sebagai lelaki
bukan yang mendengar telunjuk jari
aku masih tak berlari kerana cinta
tapi jangan biar aku menjauhkan diri kerana makan hati


entaH.. xtAu nak waT apE. boSan..

2 masuk angin kuar asap:

  1. tak tau nak buat ape?

    bak kata seorang sahabat
    menangislah..
    kamu menagis bukan kerana kamu kalah
    tapi kerana kamu punye hati.

    kengan tidak boleh dibuang
    tht for sure.
    bertahun tahun aku cuba buang kenangan..
    semakin cuba dibuang semakin ia dekat..
    jadi..
    biarkan aja

    cheers dari SJ

  1. otak ni terlalu rajin tuk biarkan saja.. befikir2, befikir2.
    .
    menangis tu mmg suda pasti kak sj.. huuhuhu.