i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

aku punya bayam

Posted: November 30, 2009 by si blogger kerek in
7

ade seorang lelaki yang bernama bayam
yang sudi menjadikan sarang hatinya tempat aku berteduh
di siang hari tatkala aku menangis
mahupun di malam hari sedang aku mengeluh

sedikit balasan pun tidak di minta
mahupun aku beri

sekejap-sekejap bila luluh hati, aku lari ke hatinya
kadang-kadang bila perlu penenang jiwa, ke dapakapannya aku tuju

tapi sampai bila kau mahu temani aku bayam
bila kau mahu temui sarang hati yang sepatutnya kau duduki
cepatlah cari
agar aku boleh lepaskan kunci hati kau yang suci
biarpun aku terpaksa menangis seorang diri nanti





#im so sorry..wat hv i done.i cant let u go nor forget bout u.im lost.it cant seems right even i try to make it right.sorry bayam...

7 masuk angin kuar asap:

  1. leleh hati ku la babe..
    ikhlas,tu yg penting k.
    tolong la kawen ngan bayam tu.

  1. hahaaa... y me kne kawen ngn bayam? kamu la kawen ngn bayam. korang same baik. haa.. ok le tu. kite ni jahat lisa.

  1. haha.
    awak igt bayam tu bayam?
    boleh pass2 gitu.
    hmm.
    kite x berhak menilai diri kite.
    lagi2 utk kate kite jahat.
    Allah maha mngetahui.
    kalo rase jahat,kite perbaiki.
    tapi kan.
    awk x jahat la.
    comel aje.
    ikhlas.

  1. haha. comel lak pg nye.
    nk kne babab ni.
    ke sebab bayam tak comel, sbb tu awk tak nk. hahahaha
    grau je

  1. sape kate bayam x comel.
    sumpah!sgt taste k.
    comel,ensem,gaye mutu keunggulan.
    sume tu ade pd die.
    tapi x nk la bayam awk tu.
    sbb sy nak bendi.
    hehe

  1. haha.. kite tetibe rase bayam da lp kite. dl slalu bg report kat kite. lately ni... xde pun report.kdang2 je die msg. bkn kadang2. jarang2. huhuhu. rase cam nak sangat let go sebab senang sket ati kite ni.