i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

terjatuh

Posted: November 28, 2009 by si blogger kerek in
4

penah tak bile dengar sore je jatuh cinta? hahahaha. itu la yang jadi kat aku ni ha. dengar sore si dino ni aku dah cam cair terus. die main guitar plak dengan sore yang sangat husky comel tu. arghh.. mengape?!!! hahaha. senang cite memang aku gile. tapi masalahnyer sedap sore die tu, lagu die, guitar yang cam dah boleh jual kat kilang kayu tu.

dah la aku dengar lagu die berjuta kali non stop, siap boleh wat aku tido lenaaaaa lagi. dah la pakai short merah. auww. wakakaka. tapi aku tak nampak la muke die. ciss.. teringin gak nak ade boipren teror guitar ni. dulu azam pun teror men guitar. siap dapat offer jadi boy band lg. tapi die lak tak nak ke ape ntah. pastu entah angin ape, die tak nak men guitar dah. kan main guitar tak elok. so he decide to quit... pastu aku pun quit ar jadi girlfren dia.wakaka. tak la, dayus tol kalo aku cam tu. bdw azam, if u read dis... sori bout d pass. c u afta 30 years ok. just like d promise.

dino... nyanyi la lagi.. dino cepat la nyanyi kat tinge aku.. will u marry me dino? wakakaka.. *pengsan*

4 masuk angin kuar asap:

  1. tuan umah says:

    it was wrote in 2009. now is 2012. get a grip.

  1. azam bin md yusof says:

    perhaps i should be more updated. rofl

  1. tuan umah says:

    how did u came across this blog actually. dont read any of the post.it just some shit i wrote in moodiness.

  1. azam bin md yusof says:

    *out of the wood*