i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

rutan pantat

Posted: November 20, 2009 by si blogger kerek in
0


meh cini aku translatekan.

Tajuk: Terima Kasih Datuk (3)

Pada malam itu tukar tahun. Bapa saya, mama saya sama datuk saya dan saya dan juga adik saya telah memanggang sayap ciken wing di halaman rumah. Punyalah saya gembira. Saya ada terbeli bedilan sama bunga api. Saya mau bakar tapi datuk saya ternampak. Dia marah saya. Saya rutan lagi tau pantat. Dia bilang. Saya sangat sedih. Tapi saya mau bakar juga. Saya pun tapuk-tapuk pigi bakar. Tapi adik saya si gutuk ternampak. Dia kasi repot sama datuk saya. Saya pun cepat-cepat kasi tapuk di baju saya. Saya telupa kasi padam api di bunga api itu. Sayapun terbakar. Nasib baik datuk saya datang trus dia kasi padam api itu. Terima kasih datuk. Tapi saya benci si gutuk. Tingulah saya kancing selimut kau malam. Koteh.

Cikgu note: Sila jumpa cikgu. Semakin teruk!

ad0i.. saKit pErut aku baCe saMa DiBa n aiR0l. cam haRam toL.!!

0 masuk angin kuar asap: