i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Terima Kasih Datuk

Posted: November 21, 2009 by si blogger kerek in
0

Bapak lawak weh! cam bangang je!


Pada satu hari saya telah berjalan ke kebun datu saya, kerana mau memanjat pokok rembutan. Saya membawah lastik juga. Mana tau ada burung?Tibah-tibah saya nampak seperti sebuah kerabau yang paling besar, dan biji matanya sangat besar. Saya sangat terkejut jadi saya pun berlarilah. Saya sangat takut kerana kerabau itu bubut saya. Saya pun terfikir. Ya saya kan ada bawah lastik buduh kenapa saya bulih telupa? Saya pun cepat-cepat pasang batu pada lastik itu. Saya pun melastik dia kuat-kuat. Dia tidak kesakitan. Saya sangat takut. Nasib baik datuk saya datang dan dia telah menghalau kerabau itu. Terima kasi datuk.

0 masuk angin kuar asap: