i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

aku gila

Posted: December 2, 2009 by si blogger kerek in
3

kau ni rumit
...............aku tak rumit
kau ni serabut
...............bukan salah aku. salah keadaan
jadi kau sempurna?
...............sempurna tu musuh manusia
kau memang serabut
...............bukan salah aku. salah keadaan
kau cipta keadaan tu
...............aku tak cipta. aku terhidup dalam keadaan tu
kau pentingkan diri
...............wajib! aku hanya ada aku
kau patut baiki diri
...............sebab tu aku pentingkan diri
kau memang rumit
..............kau yang susah mo faham
aku menanya sebab mo faham
..............kata tadi aku rumit?
memang
..............jadi tak perlu fahamlah
aku suka amik tau
.............semak!
baiki dirilah, baiki keadaan
.............aku hilang yakin. sedekahkan lah yakin kau
kalau aku punya banyak, wajib aku beri tuk kau
............. . . .


smpai bile mo jadi gile shazwani!! hidup la anda dlm realiti!

3 masuk angin kuar asap:

  1. aku suke lah entri ni.hahaha. blh tak nk suke entri sendiri

  1. Anonymous says:

    deiii...lu mmg rumit deiiii...

    -mamaadek-

  1. hahaha. oh syg ku.. akhirnye ko muncul juge. kem salam kat mama kamu ye mama adek